|
|
|
Методична служба
Вищого професійного училища №20 м.Львова
|
|
Наше завдання:
Допомога вчителю у створенні індивідуальної творчої лабораторії, в якій би він міг вивчати та впроваджувати у власну педагогічну практику досягнення передового педагогічного досвіду, педагогічної та суміжних із нею наук, проводити власні експериментальні дослідження, на основі яких вибудовувати індивідуальний творчий стиль, що дозволяло б йому бути на висоті поставлених перед ним освітніх завдань.
Форми та методи роботи:
» догори «
Єдина педагогічна мета, над якою працює навчальний заклад:
«Школа самореалізації – основна технологія навчання сучасного закладу освіти»
Схема роботи Вищого професійного училища № 20 м Львова над реалізацією науково-методичної мети "Школа самореалізації – основна технологія навчання сучасного закладу освіти".
Актуальні завдання |
Способи розв'язування завдань |
Прогнозовані результати |
Підготовчий етап (серпень – вересень 2017 р.) |
Визначення проблем |
1. Планування роботи училища |
1. Вибір науково-методичної проблеми |
2. Засідання педради „Підсумки навчально-виробничої діяльності за 2017 – 2018 н.р. і завдання на новий навчальний рік” |
2. Психологічна готовність колективу до реалізації проблеми |
3. Створення групи педагогічної діагностики |
3. Перспективний план роботи училища, в якому передбачено основні заходи з реалізації проблеми |
І етап ( 1 – 2 рік роботи, 2018/2019 н.р. – 2019/2020 н.р.) |
Науково-теоретичне обслуговування даної проблеми та шляхи її реалізації |
1. Визначення літератури з проблеми |
1. Вироблення рекомендацій розкриття суті основних ідей |
2. Робота методичних комісій |
2. Вибір тем, над якими працюють методичні комісії, оформлення картотеки |
3. Методична робота |
3. Удосконалення знань і навичок педагогів з визначеної теми |
4. Психологічна просвіта |
4. Психологічна готовність педагогів до реалізації проблем |
5. Інструктивно-методичні наради |
5. Теоретичне вивчення педагогами даної проблеми |
6. Позакласна робота |
6. Позитивні зміни рівня інтелектуального розвитку учнів |
7. Відвідування уроків, позакласних заходів адміністрацією з наступним аналізом |
7. Аналіз рекомендацій. Вивчення пріоритетних завдань |
8. Розробка експериментальної навчально-програмної документації для підготовки підприємців-виробників в умовах ВПУ |
8.Створення професійної моделі підприємця-виробника |
9. Колективна та індивідуальна робота з батьками |
9. Педагогічна просвіта батьків |
ІІ етап (3 рік роботи 2020/2021 н.р.) |
Науково-практичне оволодіння даною проблемою |
1. Різні форми роботи методичних комісій |
1. Удосконалення форм методичної роботи |
2. Педагогічна рада „Основні технології навчання” |
2. Удосконалення педагогічної майстерності з даної проблеми |
3. Психолого-педагогічні послуги |
3. Виховання ділової активності учнів, вміння адаптуватися до сучасних умов |
4. Участь у науково-методичній роботі педагогічного колективу |
4. Написання методичних рекомендацій з даної проблеми |
5. Організація наставництва |
5. Підвищення ефективності та результативності навчально-виховного процесу |
ІІІ етап (4 рік роботи 2021/2022 н.р.) |
Узагальнення результатів і впровадження досвіду в практику роботи |
1. Конференція з висвітлення досягнутих конкретних результатів |
1. Вироблення практичних рекомендацій, використання їх у педагогічній практиці |
2. Круглий стіл «Здобуваємо знання» |
2. Узагальнення педагогічного досвіду |
3. Проведення нетрадиційних та традиційних форм методичної роботи |
3. Впровадження позитивних результатів у практику роботи |
4. Робота діагностичної групи |
4. Розробка шляхів корекції та контролю |
5. Педрада „Про підсумки роботи над реалізацією методичної проблеми” |
5. Узагальнення результатів науково-дослідної роботи майданчику |
» догори «
Наші методичні комісії:
Гуманітарного циклу
Суспільно-економічного циклу
Природничо–математичного циклу
Загальнотехнічного циклу, інформаційних дисциплін, налагоджувальників верстатів та маніпуляторів з ПК
Фізичного виховання і допризовної підготовки
Слюсарів з ремонту та обслуговування автомобілів
Електрогазозварювання
Циклу електротехнічних дисциплін
Гуманітарного циклу
Голова комісії – Наконечна Наталія Михайлівна, спеціаліст другої категорії
Члени комісії: Недзельська І.Я., Смик Г.О., Болозовська М.К., Клічук О.В.
Методична проблема: «Урок – найважливіший метод навчання учнів»
|
|
|
|
Суспільно–економічного циклу
Голова комісії – Луцків Наталія Романівна, спеціаліст вищої категорії, старший викладач
Члени комісії: Фаринюк Н.М., Григорчук М.П., Кіт І.В., Борух М.А.
Методична проблема: «Особистісний підхід до учнів різної вікової категорії»
|
|
Природничо–математичного циклу
Голова комісії – Тис Любов Миколаївна, спеціаліст вищої категорії, старший викладач
Члени комісії: Іваночко Р.О., Козова Г.М., Ткаченко О.П., Чабан Л.К.
Методична проблема: «Формування ключових навчальних компетенцій учнів через вивчення природничо-математичних дисциплін»
|
|
|
|
Загальнотехнічного циклу, інформаційних дисциплін, налагоджувальників верстатів та маніпуляторів з ПК
Голова комісії – Бідак Ігор Осипович, спеціаліст вищої категорії, старший викладач
Члени комісії: Кубай В.М., Соха О.С., Гринчишин І.В., Келюх Н.І., Москвяк Н.В., Гук І.В., Чабан Л.К., Гнатишин Н.М., Сидорчук О.В., Мрочко Н.М., Токар Ю.С., Гомза Г.Д., Келюх К.Я.
Методична проблема: «Самостійна пізнавальна діяльність учнів на уроках – основа розвиваючого навчання. Використання ігор, семінарських занять, конкурсів, конференцій та інших форм навчання»
|
|
Фізичного виховання і допризовної підготовки юнаків
Голова комісії – Бунцев Олександр Анатолійович , спеціаліст вищої категорії, старший викладач
Члени комісії: Близнюк О.В., Дяк О.В., Майкович С.М.
Методична проблема: «Підвищення психологічного та фізичного стану учнів під впливом занять фізичної культури»
|
|
|
|
Слюсарів з ремонту та обслуговування колісних транспортних засобів
Голова комісії – Перепічка Василь Іванович, спеціаліст вищої категорії, старший викладач
Члени комісії: Стефанишин Г.В., Медвідь М.Г., Майкович С.М., Фаринюк Л.Є., Франків М.І., Токар Ю.С.
Методична проблема: «Диференціація навчального процесу, як засіб розвитку потенціальних можливостей кожного учня»
|
|
Електрогазозварників
Голова комісії – Пастух Галина Михайлівна, спеціаліст вищої категорії, старший викладач
Члени комісії: Кубай Ю.В., Шпилька Є.Є., Сидорчук О.В., Мрочко М.І., Дудин Б.Д., Медвідь М.Г.
Методична проблема: «Удосконалення процесу активної взаємодії вчителя і учня»
|
|
|
|
Циклу електротехнічних дисциплін
Голова комісії – Гоянюк Мирон Михайлович, спеціаліст першої категорії
Члени комісії: Гомза С.І., Гук В.В., Москвяк І.О., Москвяк В.О., Кіт Д.О., Фаринюк Л.Є.
Методична проблема: «Удосконалення технології виявлення фактичного рівня знань учнів»
|
|
» догори «
Використання інноваційнних технологій
- Електронна картотека передового педагогічного досвіду працівників училища;
- Нетрадиційні методи педагогічної роботи: педагогічні вечорниці, психолого-педагогічні консиліуми, фестиваль педагогічних ідей, семінари-практикуми на базі відкритих уроків, тощо;
- Створено електронний банк освітніх проектів та програм;
- Розроблено програму роботи з обдарованими дітьми;
- Впроваджуються інтерактивні методи навчання;
- Забезпечено відповідною організаційною технікою навчальний процес;
- Сформовано банк педагогічної інформації, електронну картотеку з напрямів навчальної та виховної роботи з періодичних видань;
- Оформлено стенди, виставки, інформаційні куточки, які постійно поновлюються;
- Підвищення кваліфікації молодих викладачів училища проводиться з врахуванням ініціативності та здібностей (за модульною системою).
Методичний кабінет - центр методичної роботи
У 2005 році методичний кабінет ВПУ № 20 м.Львова став переможцем обласного етапу і здобув диплом ІІІ ступеня на Всеукраїнському огляді-конкурсі методичних кабінетів ПТНЗ на кращу організацію методичної роботи з педагогічними кадрами.
» догори «
Наші заходи
Урок історії
Методичний прийом – робота в малих групах
|
|
|
|
Урок електротехніки
Тема уроку: Магнітна дія струму
Використані методи: проектний (виготовлення рухомих моделей)
Викладач – Ковальська Ольга Костянтинівна
|
|
Урок української літератури
Тема уроку: Краса почуттів у збірці Івана Франка «Зів'яле листя»
Використані інтерактивні методи: робота в малих групах, урок – рольова гра (елементи уроку – суду)
Викладач – Недзельська Ірина Ярославівна
|
|
|
Урок «Основи підприємницької діяльності»
Тема уроку: «Джерела відмінностей у доходах в ринковій економіці. Багатство і бідність»
Використані методи: урок – пошук (ділова гра, дослідницький проект)
Викладач – Качмар Наталія Романівна
|
Для закріплення матеріалу:
- Складання сенкену (форма вірша у японській літературі;
- Додаткове завдання: показати пантомімою:
- Заможну/бідну людину у супермаркеті з присутніми продавцями та охоронцями;
- Заможну/бідну людину у перукарні з присутніми перукарями та клієнтами.
|
|
|
Урок математики
Тема уроку: «Об'єми многогранників»
Використані інтерактивні методи: урок – гра (математичний КВК), проектний метод
Викладач – Іваночко Руслана Остапівна
|
|
Урок електрогазозварювання
Викладач – Пастух Галина Михайлівна
Використовує інтерактивні методи для перевірки знань учнів: комп'ютерна перевірка, розв'язування кросвордів
Для закріплення знань – навчальні кінофільми
|
|
|
Інші уроки з використанням інтерактивних технологій:
Чучман Юлія Михайлівна, урок на тему: «Народе мій до тебе я ще верну…»;
Заярнюк Катерина Василівна, урок на тему: «Складні випадки вживання м'якого знака і апострофа»;
Болозовська Мар'яна Казимирівна, урок на тему: «Британська королівська родина»;
Григорчук Мирослава Петрівна, урок на тему: «Українці в діаспорі»;
Галайтата Світлана Петрівна, урок на тему: «Степенева функція, її графік і властивості».
|
|
Педагогічні вечорниці
На цьому цікавому звіті – тренінзі методичних комісій було відпрацьовано такі методики:
- Метод проектів;
- Технологію «Коло ідей»;
- «Мозковий штурм»;
- Дебрифінг.
|
|
» догори «
Конкурс «Творчий педагог»
» догори «
|
|