|
|
|
|
Гук Володимир Володимирович
Майстер виробничого навчання за спеціальністю «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»
|
Тарифний розряд: |
14-ий; |
Робітничий розряд: |
електромонтер 5-го розряду; |
Педагогічне звання: |
майстер виробничого навчання першої категорії; |
Педагогічний стаж: |
34 роки; |
Освіта:
|
Львівський технікум радіоелектроніки, 1983; |
Спеціальність: |
обробка металу різанням, технік-технолог з обробки металу різанням. |
|
Сертифікат про закінчення курсів:
1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації при Львівському науково-практичному центрі професійно-технічної освіти НАПН України за категорією майстер виробничого навчання від 28.10.2009 р.
Обрана тема:
«Розвиток технічного мислення учнів на уроках виробничого навчання»
Мета:
- ознайомлення учнів з місцем і роллю інформаційно-комунікаційних технологій в сучасному виробництві, повсякденному житті;
- створення умов для професійного самовизначення, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів;
- виховання активної життєвої позиції, адаптивності, готовності до безперервної професійної освіти.
|
Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:
Відкриті уроки:
- ТЕМА УРОКУ: Проводи і кабелі.
МЕТА: навчитися правильно використовувати, електричні проводи і кабелі, вивчити їх марки і характеристики, галузі застосування, способи прокладання голих та ізольованих проводів і силових кабелів з паперовою просоченою ізоляцією, з гумовою ізоляцією
ТИП УРОКУ: урок застосування знань у практичних роботах.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: пояснення, демонстрація, практичні вправи.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ: розмічальний стіл, стенд для обробки проводів, верстат, стояки – планшети для креслень, ванночки з фарбою для маркування проводів, відрізки електричних проводів і кабелів: голий алюмінієвий – А, голий сталеалюмінієвий – АС, АСУ, голий мідний – М, ізольований - ПРГ, ізольований – ДПРГ, ізольований – ТПРФ, ізольований силовий броньований кабель з паперовою ізоляцією, щітки, молоток, захисні окуляри, універсальний молоток.
- ТЕМА УРОКУ: Організація, індустріалізація, механізація електромонтажних робіт.
МЕТА: навчити учнів продумано і правильно, чітко проводити електромонтажні роботи, підвищувати продуктивність праці, зростання виробітку, скорочення термінів виконання робіт і зниження їх вартості.
ТИП УРОКУ: урок застосування знань у практичних роботах.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: бесіда, практичні вправи.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ: розмічальний стіл, стенд для обробки проводів, верстат, барабани для встановлення розмотуваних проводів, важільні ножиці, педальний пристрій для видалення ізоляції з проводів, індикаторна викрутка, контролька, викрутка, молоток, захисні окуляри, гумові рукавиці.
- ТЕМА УРОКУ: Світильники освітлювальних електроустановок.
МЕТА: навчити учнів визначати призначення, проводити ремонт світильників освітлювальних електроустановок.
ТИП УРОКУ: урок формування вмінь та навичок.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: пояснення, демонстрація, практичні вправи.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ: розмічальний стіл, стенд для обробки проводів, верстат, стояки – планшети для креслень, індикаторна викрутка, викрутка, молоток, захисні окуляри, гумові рукавиці, кусачки, арматура світильників з лампами розжарювання – ОДР, ШЛП, ВОД, ПВЛ, щітки, дюбелі, скоби для кріплення, штангенциркуль.
|
Методична робота:
- «Комплексне проведення уроку виробничого навчання методом контрольних робіт»;
- «Використання раціональних пропозицій і винаходів при формуванні спеціальних вмінь і навичок»;
- «Передовий метод заточування свердла»;
- технологічна та технічна документація.
Приклад інструктивно-методичної карти
Тема: Розбирання короткозамкнутого асинхронного двигуна
- Операція: Встановити електродвигун, попередньо очистивши від пилу та бруду;
Вимоги: Рим – гвинт до початку підйому електродвигуна повинен бути закручений до упору. Не варто встановлювати електродвигун на край столу;
Обладнання та інструмент: Стіл для розбирання електричних машин, такелажне обладнання, гайкові ключі.
- Операція: Відкрутити гвинти, що закріплюють гвинти вентилятора і зняти його;
Вимоги: Кожух потрібно знімати легкими ударами молотка через мідну підкладку у напрямку вісі двигуна від станини;
Обладнання та інструмент: Робочий стіл, гайкові ключі, молоток, мідна підкладка.
- Операція: Відкрутити гвинти, які закріплюють вентилятор на валу;
Вимоги: Знімати необхідно за кільцевий відлив у місці насадки вентилятора на вал. Не можна знімати за тонкий диск, щоб запобігти його злому;
Обладнання та інструмент: Робочий стіл, гайкові ключі, зйомник.
- Операція: Відкрутити гвинти, що закріплюють коробку виводів і зняти її;
Вимоги: Коробку при необхідності потрібно відділити від станини легкими ударами молотком по зубилу, яке вставляється в стик;
Обладнання та інструмент: Робочий стіл, гайковий ключ, молоток, зубило.
- Операція: Відкрутити гайки (гвинти) кріплення зовнішніх кришок підшипників і зняти кришки з обох сторін електродвигуна;
Вимоги: Кришки при необхідності можна відокремити легкими ударами молотка по зубилу, що вставляється в стик між кришкою і щитком;
Обладнання та інструмент: Робочий стіл, гайкові ключі, молоток, зубило.
- Операція: Відкрутити гвинти, які кріплять задній (зі сторони вентилятора) щит, і зняти його;
Вимоги: Щит легкими ударами молотка через мідну прокладку відокремити від станини і зняти зйомником. При наявності спеціальних отворів необхідно використовувати для зняття щита віджимний гвинт;
Обладнання та інструмент: Робочий стіл, гайкові ключі, молоток, мідна підкладка, зйомник.
- Операція: Відкрутити гвинти, які кріплять передній підшипниковий щит до станин, і зняти його;
Вимоги: Щит легкими ударами молотка через мідну підкладку відокремити від станини і зняти зйомником;
Обладнання та інструмент: робочий стіл, молоток, гайкові ключі, мідна підкладка.
- Операція: Вийняти ротор зі статора вручну, або за допомогою спеціального пристрою;
Вимоги: Ротор виймати необхідно обережно, щоб запобігти пошкодженню обмотки статора;
Обладнання та інструмент: Робочий стіл, пристрій для виводу ротора.
- Операція: Зняти з вала ротора підшипник за допомогою зйомника;
Вимоги: Зйомником необхідно захоплювати внутрішнє кільце, щоб не пошкодити кульки;
Обладнання та інструмент: Робочий стіл, зйомник.
|
Позаурочна робота:
Співпрацює з Львівським державним будинком техніки, проводить заняття у фотогуртку;
14.03.2019 провів День відкритих дверей в електромонтажній майстерні.
Нагороди:
|
Виховна робота з групою:
Виховні години:
- «Виховання підростаючого покоління»;
- «Наш сучасник, Який ти є і яким ти будеш завтра»;
- «Психологічний клімат у групі: розв’язання конфліктних ситуацій»;
- «Психологічний клімат у групі: розв’язання конфліктних ситуацій»;
- «Одинадцять принципів ефективного виховання характеру»;
- «Як зробити людей прихильниками вашої точки зору»;
- «Певний спосіб придбати ворогів і як цього уникнути».
|
Майстерня:
|
|
|