|
|
|
|
Недзельська Ірина Ярославівна
викладач української мови та літератури ВПУ №20 м.Львова

|
Категорія: вища;
Стаж: 22 роки;
Освіта: Державний університет ім. Івана Франка;
Факультет: українська філологія.
|
Сертифікати про закінчення курсів:
1. Викладач української мови та літератури. Свідоцтво ААБ №001208 від 30.06.2016 ЛОІППО.
2. Викладач спецпредметів. Свідоцтво 12 СС 02125295/ 003828-16 від 13.06.2016 МОНУ ННПУ ім.Драгоманова.
3. Методист. Свідоцтво 12 СС 02125295 / 006732-16 від 14.12.2016.
Додаткова освіта:
Свідоцтво про присвоєння кваліфікації «Оператор комп`ютерного набору»
Обрана проблема:
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури.
Мета:
- забезпечити ефективність навчання, повноцінність уроку, навчити учнів самостійно здобувати знання;
- перетворити навчальний процес у пізнавально-творчу діяльність;
- розвивати креативні здібності дитини;
- навчити учнів творчо мислити, грамотно викладати свої думки, створювати асоціативні проекти.
Робота з обдарованими дітьми:
- Призери конкурсів:
- Белінська Христина-Марія (ОС-31), яка здобула ІІІ місце у ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії «Секретар керівника (організації, підприємства, установи)» (предмет «Ділове українське мовлення»).
- Єфанова Марія (ОД-2014) здобула друге місце у І етапі ІІ Всеукраїнського конкурсу есе «Я – європеєць» у Малій академії наук (2014).
- Переможці Міжнародного мовно-літературного конкусу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка:
- Дацко Марія (ОС-31) та Марчих Ольга (група ОС-11) ІІІ місце (2013).
- Марчих Ольга (група ОС-21) І місце та Мартинович Софія ІІІ місце (2014).
- Матура Аліна (ОС-31) здобула ІІ місце (2015).
- Переможці ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика:
- Марчих Ольга (група ОС-31) І місце (2012, 2014).
- Матура Аліна (ОС-31) здобула І місце (2015), ІІІ місце (2016).
|
Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:
ТЕМА УРОКУ: Іван Франко. Життя і творчість видатного діяча, письменника, ученого, перекладача. Поетична творчість І.Франка — найвище досягнення української поезії II половини XIX ст.
МЕТА:
- Навчальна:
Розкрити багатогранність діяльності Великого Каменяра; знати основні його твори та його роль у розвитку української літератури
- Виховна:
Виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гідності, поваги до національної еліти.
- Розвиваюча:
Розвивати уміння логічно мислити, аналізувати та критично оцінювати інформацію, висловлюючи власну думку, аргументовано доводити її правильність.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: лекція з елементами бесіди (лекція-діалог).
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ: Історія України.
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: опорні конспекти, реферати, доповіді, мультимедійна презентація.
ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ: комп’ютер, проектор.
ТЕМА УРОКУ: Краса почуттів у збірці Івана Франка «Зів’яле листя»
МЕТА:
- ознайомити учнів з мотивами лірики І.Франка, розкрити її тематику, художні особливості, вдосконалити навики ідейно-художнього аналізу ліричних творів, виразного читання поезій;
- виховувати в учнів любов до рідного краю, мови, повагу до дівчини, жінки;
- утверджувати думку, що без любові не може бути справжньої духовно багатої людини.
ТИП УРОКУ: комбінований.
МЕТОД ПРОВЕДЕННЯ: бесіда; робота в групах із використанням інтелектуальних завдань, інтерактивних методів навчання; елементи уроку-суду.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: портрет І.Франка, прикрашений рушником, збірки творів поета, аудіозаписи та кліпи пісень на слова Каменяра («Червона калино, чого у лузі гнешся?», «Як почуєш вночі край свого вікна…», «Ой ти, дівчино…», «Чого являєшся мені у сні?..»), відеопрезентація з фотографіями і портретами автора, його жінок, тематичними сторінками.
ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ: комп’ютер, проектор.
|
Навчальний блок - позаурочна робота:
Заходи, проведені впродовж міжатестаційного періоду:
- Екзаменатор та інструктор ЗНО.
- Участь у засіданнях творчої групи викладачів української мови та літератури.
- Участь у Програмі національних обмінів (обмін досвідом) Центру Громадянських Ініціатив. Семінари на теми: «Бірюзові школи в Україні: міф чи реальність», «Розвиток громадянського суспільства».
|
Методична робота:
Розроблено робочі навчальні програми, методичні рекомендації і завдання для практичних та самостійних робіт з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» для спеціальностей:
- «Обслуговування верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів».
- «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів».
- «Монтаж і обслуговування електричних машин та апаратів».
- «Зварювальне виробництво».
- «Діловодство».
Розроблено робочу навчальну програму, методичні рекомендації і завдання для практичних та самостійних робіт з дисципліни «Стилістика» для спеціальності «Діловодство».
|
Участь в обласних семінарах викладачів гуманітарних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів Львівщини на теми:
- Методика написання творчої роботи відповідно до вимог ЗНО (з досвіду роботи) (2013).
- Робота над помилками: найбільш вживані типи помилок у творчих роботах учнів; методика роботи над ними (з досвіду роботи) (2015).
- Методика викладання життя і творчості Івана Франка на уроках української літератури (з досвіду роботи) ( 2016).
|
Виступи на педраді:
- Робота над помилками: найбільш вживані типи помилок у нашому мовленні (2013).
- Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури (2014).
- Ефективні методи роботи класного керівника (2014).
- Методика викладання життя і творчості Івана Франка на уроках української літератури з використанням ІКТ (2015).
Виступ на засіданні Школи педагогічної майстерності на тему:
- «Роль і місце класного керівника у системі ПТО».
- Професійний лікбез: «Наголошування і правопис числівників».
- Вивчення структури уроку виробничого навчання.
- Методика використання ТЗН в процесі підготовки і проведення уроку.
Педагогічні читання на тему: «Бірюзові школи в Україні: міф чи реальність».
|
Методична робота - друковані праці:
- Методичні поради щодо написання твору-роздуму у форматі ЗНО (власного висловлення). З досвіду роботи екзаменатора ЗНО. (Львів–2013. Випуск № 2).
- Робота над помилками (загальна характеристика помилок у творчих роботах учнів і методика роботи над ними. (Львів–2015).
- Методика викладання життя і творчості Івана Франка на уроках української літератури (з досвіду роботи). (Львів–2016.);
- Літературно-музична композиція, присвячена увілею від дня народження Івана Франка. (Львів – 2016).
- Конспект уроку «Краса почуттів у збірці Івана Франка «Зів’яле листя». (Львів – 2016).
В мережі Internet на сайті SUPER.UROK-UA.com:
- Сценарій позаурочного заходу до ювілею І.Франка.
- Конспек уроку: «Краса почуттів у збірці Івана Франка «Зів’яле листя».
|
Методична робота - творчі роботи:
- Реферат «Формування культури спілкування учнів ПТНЗ».
- Доповідь «Розвиток творчих здібностей учнів при вивченні української літератури (з досвіду роботи)».
- Курсова робота на тему: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури».
|
Виховна робота:
Заходи, проведені впродовж міжатестаційного періоду:
- Виховні години до Дня української писемності.
- Творий вечір до ювілею Олеся Гончара.
- Виховна година на тему: «Із минулого - в майбутнє!» з нагоди 150-річчя з дня народження Лесі Українки (24.02.2021);
- Виховні години до Шевченківських днів:
- «Мова – душа народу». - «Шевченкова доля», приурочений 200-ій річниці з дня народження геніального українського поета-пророка Тараса Григоровича Шевченка.
- Виховна година, присвячена 160-ій річниці від дня народження Івана Франка.
- Виступи на тематичних лінійках:
- «Життєві уроки Петра Яцика».
- День української писемності та мови.
- 21 лютого – Міжнародний день рідної мови.
- Ліна Костенко – перлина сучасної української поезії.
- «Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема».
|
|
- Екскурсії у музей Івана Франка.
- Батьківськи збори на теми:
- «Здоровий спосіб життя - запорука успішного формування здорового молодого покоління».
- «Правовий всеобуч».
- «Традиції мого роду і народу».
- Участь групи у акції «Молодь проти СНІДу».
|
Позаурочна робота:
- Участь у конкурсах:
- «Використання електронних ресурсів на уроках»:
І місце у номінації «Використання електронних ресурсів на уроках теоретичного курсу».
- Організація написання Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності у ВПУ №20 м.Львова.
|
Нагороди:
|
Кабінет української мови та літератури.
Багатством кабінету є бібліотека
|
|
|
|