|
Стефанишин Григорій Васильович
Майстер виробничого навчання за спеціальністю «Слюсар з ремонту та обслуговування автомобілів»
|
Тарифний розряд: |
12-ий; |
Робітничий розряд: |
слюсар з ремонту та обслуговування автомобілів 6-го розряду; |
Педагогічне звання: |
майстер виробничого навчання першої категорії; |
Педагогічний стаж: |
45 років; |
Освіта:
|
Львівський технікум промислової автоматики, 1972, виробництво електронних і електричних засобів автоматизації, технік-технолог;
МПТУ №8 м.Підволочиськ, слюсар з ремонту та обслуговування автомобілів |
Відмінник народної освіти України, 2006
|
|
Сертифікат про закінчення курсів:
1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації при Львівському науково-практичному центрі професійно-технічної освіти НАПН України за категорією майстер виробничого навчання від 28.10.2009 р.
Обрана тема:
«Підвищення якості професійної майстерності учнів завдяки використанню новітніх технологій навчання та адаптація учнів в умовах виробництва»
Шляхи реалізації методичної теми:
- Розвиток духу змагання і в той же час — згуртованості колективу;
- Прискорення адаптації учнів на виробництві та підвищення проценту закріплення за робочими місцями після випуску.
|
Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:
Відкриті уроки:
Тема програми: Технічне обслуговування автомобілів.
- ТЕМА УРОКУ: Технічне обслуговування системи живлення двигуна.
МЕТА: ознайомити учнів з технічним обслуговуванням системи живлення двигуна; навчити усувати неполадки.
ТИП УРОКУ: урок формування вмінь та навичок.
МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ: пояснення, демонстрація, практичні вправи.
- ТЕМА УРОКУ: Технічне обслуговування джерел електричної енергії.
ВИКОРИСТОВУВАЛИСЬ МЕТОДИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:
- Робота в парах
Ремонтні роботи є цілком безпечні при дотриманні техніки безпеки. Напарник завжди попередить про небезпеку, порадить та допоможе.
- Створення проблемної ситуації.
Перед учнем ставиться проблема, котру він може самостійно розв’язати при вже наявних навичках та знаннях.
- Заохочення до експериментальної діяльності.
Стимулюється бажання учнів до проведення експериментів.
- Повторення
Повторення раніше вивченого та закріплення наявних навичок, знань, умінь та вказується їх зв’язок з новими знаннями.
Проведення уроків виробничого навчання.
|
Методична робота:
Методичні розробки:
- «Роль майстра виробничого навчання у проведенні уроків виробничого навчання в умовах виробництва».
|
Позаурочна робота:
Веде гурток «Автомобіліст».
Нагороди:
|
Виховна робота з групою:
Виховні години:
- «Що означає бути патріотом»;
- «Духовна краса людини»;
- «Природа, екологія і ми».
Дискусія «Чи потрібен я Україні таким, яким є сьогодні?»
Бесіда «Порядок у навчальному закладі, дотримання дисципліни – обов'язок кожного учня»
|
Майстерня:
Майстерня слюсарів з ремонту автомобілів оснащена вузлами та агрегатами автомобілів
|